Jako pierwsze zadanie w ramach pracy nad rezultatami projektu, przeprowadziliśmy badanie kwestionariuszowe wśród studentów. Pytaliśmy ich m.in. dlaczego zdecydowali się, bądź nie, odbyć część studiów za granicą, czy otrzymali adekwatną informację odnośnie przedmiotów dostępnych w uczelni partnerskiej, a także czy osiągnięte efekty kształcenia zostały uznane na poczet studiów w uczelni macierzystej. W badaniu wzięło udział 686 studentów, ponad 61% z nich to osoby, które mają za sobą doświadczenie mobilności. Dla 64% studentów, którzy nie planują wyjazdu na studia za granicę powodem są aspekty akademickie (brak odpowiednich przedmiotów w ofercie, problemy z uznawalnością efektów kształcenia zdobytych za granicą, brak wiary w akademicką wartość pobytu za granicą, itp.) Jednocześnie 96% studentów uznało, że stworzenie platformy, która pozwoli im znaleźć i porównać przedmioty w kilku uczelniach jest dobrym pomysłem. Dzięki zaangażowaniu studentów partnerzy zdobyli cenne dane, które zostaną odzwierciedlone w funkcjonalnościach platformy AIMED.